Michal Beran

Úžasná imunita

Škrábanec na výletě v přírodě? Boj o život začíná. Na malém poranění se známý YouTube kanál Kurzgesagt snaží vysvětlit, jak funguje imunita. Udělal jsem si z toho nějaké závěry pro covid a zajímá mě, jestli to chápete stejně?

18.11.2021 v 18:32 | Karma článku: 9.86 | Přečteno: 661 | Diskuse

Michal Beran

Pochmurné a lehce pozitivní grafy - 45.týden

Epidemie zpomaluje, ale do vrcholu má daleko. Lidé už se nechtějí omezovat. Vrhají se do davů, chodí nemocní do práce a do školy. To je můj osobní pocit z mého okolí. Zrovna teď se to vůbec nehodí.

14.11.2021 v 18:19 | Karma článku: 13.32 | Přečteno: 420 | Diskuse

Michal Beran

Pozitivní i pochmurný graf

Možná se taky rozhodujete, jak se v následujících týdnech chovat a zajímá vás, jak se bude epidemie vyvíjet.

6.11.2021 v 18:10 | Karma článku: 10.81 | Přečteno: 377 | Diskuse
Počet článků 3 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 486

Přijmi mé pozvání a staň se společníkem mých myšlenek. Představ si, že jsem spíš takový neználek, který se snaží pochopit lidi a jak si můžeme být prospěšní. Náš životní styl je neudržitelný, a tak hledám cesty, jak ho upravit, abychom si udrželi dobré podmínky pro život déle než pár desetiletí. Věřím, že naše setkání může být přínosné a pokud nezůstaneš jen tichým společníkem, tak snad bude přínosné pro oba z nás. Najdeš mě také na YouTube. Hledej kanál Obří lidé.